Nog even en dan is het hier ook 2008 :) - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het hier ook 2008 :) - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het hier ook 2008 :)

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

31 December 2007 | Chili, Punta Arenas

Na een lange, maar goede reis van 30 uur zijn wij aangekomen in Punta Arenas, een leuk stadje in het Zuiden van Patagonie. Een fantastisch gevoel dat ons 7 maanden lange avontuur is begonnen!

Terwijl jullie op dit moment genieten van Champagne & vuurwerk moeten wij nog 4 uur wachten voordat het hier 2008 is, best een raar gevoel. Het wordt hier ook nauwelijks donker (midzomernachtzon), dus vuurwerk zullen wij hier waarschijnlijk niet zien. Maar de Champagne staat koud :)

Vandaag hebben wij Isla Magdalena bezocht (50.000 pinguins), heel indrukwekkend. Verder hebben we nog een ander eiland bezocht met Zeeleeuwen en veel soorten arctische vogels.
Morgen vertrekken we richting Puerto Natales, daar blijven we 1 nacht en dan door naar El Calafate in Argentinie, daar gaan we de inmense gletsjer Perito Moreno bezoeken. Vanaf 5 januari starten wij onze 6 daagse trekking met Femke & Leo in Torres del Paine park. 11 januari verwachten we weer een nacht in Punta Arenas te slapen.

Vanuit Punta Arenas wensen wij jullie allemaal een heel mooi & gezond 2008!!!

Adios!

• 01 Januari 2008 - 05:25

Liselot:

Gelukkig nieuw jaar!!!!! Net terug van een feestje, en dan toch nog de eerste op de site!
    x

• 01 Januari 2008 - 07:56

Jacqueline B:

Een heel goed en gelukkig 2008!

• 01 Januari 2008 - 11:13

Gerard:

Gelukkig nieuw jaar! Terug van hetzelfde feestje als Liselot en eerst geslapen dus daarom niet als eerste op de site.

• 01 Januari 2008 - 11:17

Corrie En Huib:

Lijkt ons indrukwekkend, daar bij de pinguins. We wensen jullie een heel gelukkig nieuwjaar met veel genietmomenten.

• 01 Januari 2008 - 11:27

Willie (or School):

Ziet er allemaal erg mooi uit! Prachtig al die pinguins! Geniet! Een heel goed, gezond en indrukwekkend 2008! groet

• 01 Januari 2008 - 13:01

Hans H:

Een fantastisch nieuwjaar is nu al voor jullie begonnnen, veel plezier
    hans & rineke

• 01 Januari 2008 - 13:50

Pet:

joehoe! BW OZ 32 is zojuist ontwaakt uit de eerste roes van 2008! Grandioos feestje gehad :-) Hebben jullie m'n smsje nog ontvangen? Nou ik ga hier ff poetsen, dat is heel hard nodig!!

Kus, Pet
    en Huib (ligt knock-out op de bank)

• 01 Januari 2008 - 17:21

Monique:

Happy new year!! Every blessing!
    Wat een mooie foto vanuit het vliegtuig, schitterend.
    take care,
    liefs monique

• 01 Januari 2008 - 18:20

Takkie:

Ik hoop dat het jullie iets later toch ook gelukt is om het nieuwe jaar in te stappen.
    Volgens mij begint het in ieder geval al goed.
    Bewaar die foto van de penguin vooral; ik weet er wel een klant voor.
    En uiteraard alvast het beste gewenst voor 2008!

Groetjes, Takkie

• 01 Januari 2008 - 22:13

Riet J:

Wat fijn om jullie eerste buitenlandse bericht te lezen .Zo sta je een afscheidsspeech te houden en zo zit je tussen de pinguins.Geniet ervan .Ik blijf jullie volgen .

• 02 Januari 2008 - 09:12

Marieke:

ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar en heel leuk om jullie foto"s te bekijken, nog heel veel plezier, groetjes van Marieke.

• 02 Januari 2008 - 09:34

Luuk:

HAPPY NEW YEAR!!!

To Miek, Alex and all those lovely pinguins out there!

• 02 Januari 2008 - 16:51

Brechtje:

lieve Miekie en Alex:
    een heel gelukkig nieuwjaar!!!!!!! Al twijfel ik er bij jullie helemaal niet aan dat dat zal lukken. Het ziet er nu al geweldig uit - die pinguinnetjes - wat gaaf!

daag geniet ervan daar - x! brechtje

• 02 Januari 2008 - 21:48

Suus, Miquel En Kids:

Lieve Annemieke en Alex,
    Dat is een mooi begin van jullie wereldreis met al die pinguins. Leuk! En natuurlijk ook de beste wensen voor 2008: een jaar vol vakantie-avonturen. Groeten uit het donkere en koude Nederland, Miquel, Suus en de meiden

• 03 Januari 2008 - 03:38

Ramon En Margreet:

Gelukkig nieuw jaar!! Dat het maar een superjaar mag worden!
    Tjee....50.000 pinguins...wij waren van de week blij met 10.. :) Maar wij hadden geel-oog pinguins ;)

Liefs Ramon en Margreet

• 04 Januari 2008 - 20:16

MEER:

Hoi A-team,
    Heel veel plezier op de trekking die morgen start!! Wij zijn net weer terug van een wat minder verre vakantie, maar was wel erg gezellig met JLHR. Tevens gezellig om op de nieuwjaarsreceptie een aantal familieleden te zien. Leuk om nu even jullie website te kunnen bekijken en de eerste foto's te zien.

Veel groeten vanuit een windchillerig koud NL, XXX MEER

• 05 Januari 2008 - 16:22

Christel :

He guys,
    Mijn eerste bezoekje aan jullie site is hierbij een feit. Kijk uit; Ik houd jullie in de gaten! Leuk die foto's.. zie dat jullie snel vrienden maken;)

groetjes en take care,

• 06 Januari 2008 - 11:48

Wim Volmer:

Ook de beste wensen en een goede reis verder.
    Leuk hoe jullie ons op de hoogte houden.

Groetjes Wim

• 06 Januari 2008 - 15:59

Wilco En Renny:

Wat een leuke foto's al. Ben benieuwd hoe de trekking verloopt. Veel succes!

• 07 Januari 2008 - 11:01

Cees En Joke:

Een heel gelukkig 2008!!!!
    Wat een fantastische reis!
    Heel veel plezier

• 07 Januari 2008 - 20:25

Barbara :

Joepie jullie staan op de site!
    Gelukkig nieuwjaar! XXX
    Gaaf om jullie te volgen en fijn om te zien dat het jullie goed gaat!
    We hebben net je laatste kranjes opgegeten.
    Geniet van het leven en tot snel op de site!

dikke zoen,
    Barbara

• 08 Januari 2008 - 20:13

Wilm, Joris En Jans:

Hey lieve mensen:beter laat dan nooit: een supergoed nieuwjaar!!!! Maar dat gaat inderdaad wel lukken. Erg leuk om jullie via deze website te volgen. En leuke foto's. Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.... Hierst namelijk wat saaiig. Behalve dat we genieten van onze liefste schat, natuurlijk! Weer eens gewerkt sinds 7 maanden:ff wennen...xxx

• 08 Januari 2008 - 20:23

Hanneke:

Een beetje laat,maar een super mooi 2008 toegewenst. Wat een prachtige foto's, zo voel ik me achter mijn computer ook een beetje op wereldreis. Liefs, Hanneke

• 08 Januari 2008 - 23:05

Grace:

Wat geweldig om jullie zo te zien.
    lijkt me super! geniet ervan wij zullen dat op deze manier mee genieten!!!! Een prachtig jaar toegewenst,
    liefs

• 09 Januari 2008 - 18:32

Rudy En Janneke:

Ook de beste wensen van ons en een mooie reis toegewenst. Geniet ervan! We zijn jaloers. Groeten uit Deventer

• 09 Januari 2008 - 22:43

Jessi:

Cool!!! Heel veel geluk en plezier de komende tijd.

• 10 Januari 2008 - 12:15

Marijke & Henk Kegge:

Wel wat laat, maar toch de allerbeste wensen voor 2008 en een hele fijne en vooral gezonde en goede reis toegewenst

• 11 Januari 2008 - 11:52

Charlotte:

Dag lieve Miekie en Alex,

Wat een mooie plaatjes! Om jaloers van te worden...
    Een heel avontuurlijk jaar toegewenst!!!
    Ben benieuwd naar de verhalen van de trekking.

Liefs, Charlie

• 15 Januari 2008 - 13:55

Govanni En Karin:

hallo daar als eerste nog de beste wensen en ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben maar dat gaat wel goed komen hahahah nou govani heeft het ook leuk op zijn nieuwe school en al een hoop vriendjes wij wensen jullie een super reis verder met een hoop avonturen veel geluk saampjes en we houden jullie in de gaten

groetjes Govanni en karin

• 10 Februari 2008 - 02:21

Eefje:

heeee lieve miek en alex!!!
    waar zijn jullie nou?op paaseiland??lijkt me geweldig daar!!
    ben rapportjes aan het schrijven....oef wat een werk!
    komen er gauw weer nieuwe foto's??
    xxx