Visa - kwartet! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Visa - kwartet! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Visa - kwartet!

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

04 Juni 2008 | Filipijnen, Manila

Waar een (reis)wil is, is een weg.. maar soms moet je wel wat moeite doen. Omdat we het Russische en Mongoolse visum niet in Manila konden regelen, moesten we onze paspoorten opsturen naar Hong-Kong (gelukkig bestaat er zoiets als Fed-ex :)
Na 2 weken waren onze paspoorten gelukkig weer terug in Manila en konden we gelijk door naar de Chinese ambassade voor ons volgende visum (5 uur wachten). Voor Vietnam konden we via i'net een pre-approval regelen, zodat we dit visum bij aankomst op het vliegveld in Ho Chi Minh kunnen ophalen. Kortom 6 weken Filipijnen zitten erop en ons visa-kwartet is compleet, joehoe!

Tussen de visa-aanvragen door hebben we hier fantastisch rondgereisd. De laatste 2 weken hebben we heerlijk gerelaxed (en Alex zijn divemaster gehaald) in Whitebeach bij Puerto Galera.

Vrijdag vertrekken we richting Vietnam. Van Ho Chi Minh trekken we in 4 weken door Vietnam, Cambodja & Laos naar Hanoi.. weer een mooi nieuw avontuur waar we naar uitkijken!

Liefs, the A-team

• 04 Juni 2008 - 06:06

Marijke:

Wow! Ook deze foto's zien er weer superrelaxed uit.... Ennuh de delicatesse ook echt gegeten....?

groeten Marijke

• 04 Juni 2008 - 08:24

Renny:

Leuk om jullie zo relaxt bezig te zien. Fijn dat het is gelukt met de paspoorten. Geweldige foto's weer!

• 04 Juni 2008 - 08:38

Brechtje:

ik heb net thee over mn computer uitgeproest bij het zien van alex op een bezemsteel :)
    dag lieve miekie en alex, het ziet er zo geweldig uit allemaal - geniet maar fijn verder! x brechtje

• 04 Juni 2008 - 09:11

Irene:

Fantastische foto's weer!!! Wat maken jullie toch een fantastische reis! En ik ben het met je zus eens Anne, die delicatesse is wat discutabel!! Hier in Sydney gaat alles goed, buik wordt wat dikker en het aftellen kan beginnen (nog 9 weken!).
    Veel liefs irene

• 04 Juni 2008 - 09:55

Andrea:

Die smile van jullie is op iedere foto nog groter dan op de vorige!!

Jullie zien er stralend en genietend uit!!

Liefs,
    Andrea

• 04 Juni 2008 - 14:05

Riet J:

Zo ver en toch ook zo dicht bij. Lang leve de computer. Geniet nog steeds mee van jullie avontuur en schitterende foto's.
    liefs Riet

• 04 Juni 2008 - 17:03

Myron:

Alex dit slaat alles niet alleen (DM) Dive Master maar ook nog eens (BM) Bezem Master. Gaat waarschijnlijk sneller dan Fed-Ex. Jullie zien er goed en uit !! 8-)

• 04 Juni 2008 - 19:09

Femke:

Wauw wat een mooie foto's, zo te zien een hele mooie duikbestemming! Jullie stralen van geluk veel plezier in het ontdekken van Azie met z'n tweetjes.

• 04 Juni 2008 - 19:20

Hannah:

Wat een fijne foto's en verhalen! Lieve miekie en alex, geniet ervan!! kusjes

• 04 Juni 2008 - 19:47

Annemarie:

Hallo collega heks Alex, dat rijmt trouwens, ik vind dat je het woord hutje wat badinerend gebruikt, meer een beachbungalow, mijn neefje Luuk heeft je visjes gezien, of je ze meeneemt voor zijn aquarium! En wat zal het moeilijk zijn voor jullie om hier weer te gaan wennen! Meteen plannen maken voor een nieuwe reis!
    Hartelijke groeten,
    Annemarie

• 05 Juni 2008 - 07:41

Peggy:

Fijne foto's! Heerlijk om zo weer eens een kijkje te kunnen nemen in de mooiste helft van de wereld! En Alex, jij vind t ook niet erg zo te zien. Is erg grappig als je door de foto's heen flitst om van jou 1000 varianten te zien van dezelfde big smile. Superblije man versie 1, superblije man versie 2. In Holland's Next Top Model zou je vast worden afgeschoten vanwege 'een te eenzijdige pose'. Als ik zie hoe jullie daar zo'n beetje relaxed zitten te wezen, dan zou ik niet verbaasd zijn als je straks met dread locks (en bijbehorende rokerige attributen) ons kantoor weer in stapt. Lijkt me wel gezellig ;-)
    Zit Tokio nog in de planning? Of is dat geweest? Hoop in ieder geval op wat leuke tips van jullie voor mijn Tokio-tripje in voorjaar 2009. Tot over heeeeeeeeel lang!

• 05 Juni 2008 - 14:48

Mariken:

Lieve Alex en Miek,
    Super leuk om al jullie verhalen te lezen! En wat een prachtige foto's. WAUW. Geniet ze!
    X Mariken

• 06 Juni 2008 - 08:44

Iris Nieuwlaat:

He Alex (en Annemiek natuurlijk),
    Eindelijk een berichtje van mij. Wat zien jullie er goed er relaxed uit zeg! Heerlijk van die ontspannen hoofden!Dan zie je pas goed het verschil tussen alle bleke en werkende hoofden hier. Het ziet er echt allemaal fantastisch uit op de foto's. Tsja, dan gebeurt er hier relatief weinig. Je hebt waarschijnlijk al gehoord dat Marije ook op reis is.. en ik ga haar opzoeken op Bali, dus dat is wel een leuk vooruitzicht. Ik ga vier weken eind van het jaar. Heerlijk, heb ik erg veel zin in. Verder net mijn TA opleiding afgerond dus dat is ook een lekkere mijlpaal die ik heb bereikt. De zomer is ook hier begonnen,heerlijk beetje picknicken in het park en lekker rosetjes drinken op het terras. Verder weinig spannends op het relatiefront (even gescharreld met die Engelse trainer die ik je toen liet zien op de foto). Ik wens jullie nog onwijs veel plezier en ga door met genieten. Liefs, Iris

• 06 Juni 2008 - 13:48

Jans:

Lieve Alex en Miek, wat een prachtige foto's weer; dat hutje!!!! Wauw. En die embrio, echt iets voor jou, Miek :-) Het zal straks inderdaad afkicken worden!!! Nu nog niet aan denken en genieten... XXXXXXXXXXXX jans

• 09 Juni 2008 - 20:22

Karen:

Halex Potter???!!! Waar is Hermemieke? Kan ik jullie een date met een zwarte kat aanbieden? Alhoewel qua dapperheid Loki meer in aanmerking komt..... het ziet er weer super-geweldig uit! Goed om jullie zo te zien. xxx Karen

• 10 Juni 2008 - 08:35

Paul En Ilonka:

Niet alleen divemaster, maar ook flightmaster zie ik alwel!

Gauw verder met het avontuur...

• 13 Juni 2008 - 11:09

Ann Sten:

The photos are so nice!! My dutch is not very good but I try to understand what you are doing on your trip :) Hilda and Fabian (I have forgot to tell you his name before) are fine. Love from Sweden :)

• 23 Juni 2008 - 20:54

Loes & Pieter:

Hallo, hoe gaat het?? ik vond jullie www-adres in een Lonely Planet!! Zie dat jullie in Zuid-Oost Azie zitten?!! Eet smakelijk en veel plezier nog!!!