Trekking met Femke & Leo - Reisverslag uit Torres del Paine, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Trekking met Femke & Leo - Reisverslag uit Torres del Paine, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Trekking met Femke & Leo

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

17 Januari 2008 | Chili, Torres del Paine

Het was even spannend of we Femke en Leo 5 januari op de camping in het Torres del Paine Park zouden treffen, maar aan het begin van de avond kwamen ze vrolijk de camping opgewandeld. Het was het startpunt van een onvergetelijke tijd die we samen hebben beleefd!

Wonderschone natuur, overweldigende rust, grootse gletsjers, indrukwekkende bergen, watervallen, meren, stroompjes, groen, plantjes, vogels (w.o. Andes Condor & Pygmy Uil) en zoveel meer. Maar ook bikkelen, klimmen, dalen, regen, wind (orkaankracht: windstoten van windkracht 11/12). En dit alles met veel kilo's op de rug (al het eten voor 6 dagen, de tent, slaapzak, matje, kleding, fotomateriaal, ehbo etc).

Telkens weer werden we beloond met mooie vergezichten waar we ademloos van werden! We hebben onze ogen uitgekeken en (te) veel foto's gemaakt (hieronder een selectie). 's Avonds trokken we een fles wijn open en genoten na van de avonturen van die dag. Super gezellig om dit samen met Femke en Leo te beleven!!

• 17 Januari 2008 - 16:31

Hanneke:

Prachtig, wat een mooie foto's.Hier is het herfstig,dus extra genieten van jullie verhaal.
    Liefs Hanneke

• 17 Januari 2008 - 19:13

Wolter En Annabelle:

Schitterend om te zien!!
    geweldige foto's van de bikkels!!!! ook mooie beesten!

Groetjes van ons en geniet ervan

Wolter en Annabelle

Alex & Annemieke

Ons reisplan: Chili/Patagonië & Vuurland (met Femke & Leo); Paaseiland; Tahiti; Nieuw-Zeeland (met Wilco & Renny); Tasmanië; Australië (bezoek aan Irene & Nicolas en vervolgens op reis met Marieke); Papua; Filipijnen (met Eefje ? en Mariëlle); Vietnam & Cambodja; Japan; China; Via Mongolië met de Transmongolië express naar Moskou; Van Moskou per vliegtuig via Helsinki naar Amsterdam.