Paaseiland, too good to be true! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Paaseiland, too good to be true! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Paaseiland, too good to be true!

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

14 Maart 2008 | Chili, Santiago de Chile

Dit prachtige eiland midden in de Grote Oceaan overtrof onze verbeelding. Overal waar we keken doken mysterieuze beelden op. Wij raakten niet uitgekeken. Hier willen we nog wel eens terug komen!

• 19 Maart 2008 - 09:10

Wilco En Renny:

ja die paaseilanden, indrukwekkend, om stil van te worden, die gaan wij ook op ons verlanglijstje bijschrijven.

Alex & Annemieke

Ons reisplan: Chili/Patagonië & Vuurland (met Femke & Leo); Paaseiland; Tahiti; Nieuw-Zeeland (met Wilco & Renny); Tasmanië; Australië (bezoek aan Irene & Nicolas en vervolgens op reis met Marieke); Papua; Filipijnen (met Eefje ? en Mariëlle); Vietnam & Cambodja; Japan; China; Via Mongolië met de Transmongolië express naar Moskou; Van Moskou per vliegtuig via Helsinki naar Amsterdam.