Denkend aan Tahiti zien we bloemen... - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Denkend aan Tahiti zien we bloemen... - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Denkend aan Tahiti zien we bloemen...

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

19 Maart 2008 | Frans Polynesië, Papeete

Overal bloemetjesjurken, bloemetjesbroeken, bloemen in het haar, op de handdoek, bloemen op bierblikjes, op de yoghurtverpakking, bloemen bij aankomst en een bloem bij vertrek. En dan nog alle verschillende bloemen die overal op het eiland groeien. Neem daarbij nog heel veel groene bomen, witte strandjes en metershoge golven en je hebt een aardig beeld van Tahiti en Mo'orea... We wisselden prachtige bungalows (vanwege low season met prive zwembad:) af met campings aan zee. Het was een dikke week relaxen!

• 19 Maart 2008 - 09:06

Wilco En Renny:

zoals je al vertelde: een heerlijke plek om te relaxen.

• 18 Augustus 2008 - 07:49

Bjorn Ruysschaert:

hallo,
    ik ben een Belgske en reis een beetje rond de wereld.
    momenteel verblijf ik in new Zealand en midden spetember vlieg ik naar Tahiti(Papeete).
    Denkt U dat het mogelijk is om daar op een zeilboot te hoppen en als crew(werken natuurlijk) mee te gaan en rond Tahiti te zeilen??
    Bedankt en hopelijk tot gauw!
    groetjes,
    Bjorn

Alex & Annemieke

Ons reisplan: Chili/Patagonië & Vuurland (met Femke & Leo); Paaseiland; Tahiti; Nieuw-Zeeland (met Wilco & Renny); Tasmanië; Australië (bezoek aan Irene & Nicolas en vervolgens op reis met Marieke); Papua; Filipijnen (met Eefje ? en Mariëlle); Vietnam & Cambodja; Japan; China; Via Mongolië met de Transmongolië express naar Moskou; Van Moskou per vliegtuig via Helsinki naar Amsterdam.