Je kunt er een boek over schrijven... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Je kunt er een boek over schrijven... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Je kunt er een boek over schrijven...

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

19 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Over ons gezamenlijk avontuur met Wilco en Renny in Nieuw Zeeland kun je wel een boek schrijven. Met de camper zijn we het hele land van Noord naar Zuid doorgetrokken en verschrikkelijk veel moois gezien! Geen land zo afwisselend als Nieuw Zeeland. 's Ochtends sta je op een gletsjer, terwijl je 's middags aan het strand ligt. Heel kilometers afgelegd, maar met Wilco en Renny kletsen we de tijd zo vol. Het waren heel gezellige weken waar we nog vaak aan terug denken!

• 19 Maart 2008 - 10:38

Wilco En Renny:

Rotorua, die wonderschone kleurenpracht waar de aarde in beweging is en borrelt en bruist... het land van de elfen...
    Mt Doom, 'k ga de film weer kijken. De dolfijnen, als ik daar aan denk en over vertel, begin ik weer te lachen.
    Die foto van Roy's Peak had ik nog niet gezien, super. De heli-vlucht en de wandeling bij Mt Cook is onvergetelijk.
    En weet je nog, toen de camper op 2 wielen stond bij de Milford Sounds...
    De Albatrossen, de pinquins en die kleintjes die 's avonds in een streep aankwamen zwemmen en naar boven scharrelden...
    Wij hebben genoten en genieten nog na,
    jullie goede reis verder!

• 19 Maart 2008 - 11:40

Ilse Ganzeboom:

Hoi Alex en Annemiek,

jé wat is de skyline van Auckland veranderd!! Word beetje weemoedig van de prachtige foto's uit Aotearoa...
    Fijn dat jullie zo genieten, groetjes,

ilse

Alex & Annemieke

Ons reisplan: Chili/Patagonië & Vuurland (met Femke & Leo); Paaseiland; Tahiti; Nieuw-Zeeland (met Wilco & Renny); Tasmanië; Australië (bezoek aan Irene & Nicolas en vervolgens op reis met Marieke); Papua; Filipijnen (met Eefje ? en Mariëlle); Vietnam & Cambodja; Japan; China; Via Mongolië met de Transmongolië express naar Moskou; Van Moskou per vliegtuig via Helsinki naar Amsterdam.