Tasmanie; wederom indrukwekkend! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Tasmanie; wederom indrukwekkend! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Tasmanie; wederom indrukwekkend!

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

19 Maart 2008 | Australië, Sydney

Dat het zo leuk zou zijn om ergens voor de 2e keer rond te reizen had Annemieke niet gedacht! De ongerepte natuur en de rust in Tasmanie maakte wederom indruk. Alex liet z'n oog telkens weer vallen op een bijzondere vogel, possum of echidna langs (en soms op) de weg. Dan stopten we de auto weer en klikten we wat foto's.
Bij Channel Christian School werden we warm welkom geheten en Annemieke genoot ervan weer even op een school rond te neuzen. Het was fantastisch iedereen weer te zien!

• 19 Maart 2008 - 09:55

Fiona:

Hi guys - great to see you again (even if it is just on my computer!) I look forward to following your progress across the globe. With much envy!
    Til next time, Fiona

• 19 Maart 2008 - 10:13

Peter And Hennie VdS:

We had such a great time seeing you again, Annemieke, and meeting Alex. It was a reminder of some lovely months in the year 2000 when you taught with Trudy and me at Channel Christian School; you brought a breath of fresh air! All the best with the rest of your marvellous adventures; God bless you, especially on the 10th October in Schokland, a place with important family connections for this migrant boy.

• 19 Maart 2008 - 11:22

Wilco En Renny:

Wat een mooie natuur in Tasmanie! En voor Peter vdS: Na een bezoek in Drachten zijn we langs Schokland gereden en gezien hoe mooi het daar nog steeds is. Helaas is alles op maandag gesloten maar we gaan nog een keer.

Alex & Annemieke

Ons reisplan: Chili/Patagonië & Vuurland (met Femke & Leo); Paaseiland; Tahiti; Nieuw-Zeeland (met Wilco & Renny); Tasmanië; Australië (bezoek aan Irene & Nicolas en vervolgens op reis met Marieke); Papua; Filipijnen (met Eefje ? en Mariëlle); Vietnam & Cambodja; Japan; China; Via Mongolië met de Transmongolië express naar Moskou; Van Moskou per vliegtuig via Helsinki naar Amsterdam.