Een groet uit zonnig Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu Een groet uit zonnig Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex & Annemieke - WaarBenJij.nu

Een groet uit zonnig Sydney!

Door: Alex en Miek

Blijf op de hoogte en volg Alex & Annemieke

19 Maart 2008 | Australië, Sydney

Alsof we weer even thuis waren, zo voelde het om bij Irene en Nicolas in Sydney te logeren. Zij wonen sinds 5 jaar in Sydney en het was fantastisch om hen eindelijk op te kunnen zoeken. Zij hebben een prachtig appartement met zee uitzicht, vlakbij Bondi Beach. We hebben mooie wandelingen gemaakt en vooral veel bij gekletst! Helemaal leuk om Irene zwanger te zien, begin augustus verwachten zij namelijk een baby :)

Vandaag (19 maart) hebben we onszelf binnen opgesloten en komen er dan eindelijk toe om de website bij te werken en de foto's op cd's te branden. Nog geen drie maanden weg en al 5000 foto's rijker... oeps

• 19 Maart 2008 - 07:28

Jacqueline B:

Hi Annemieke en Alex! Wat leuk om weer eens wat van jullie te horen, en dan nog zulke vrolijke berichten ook. De zon schijnt hier (het is nu half negen), maar of dat ook zo blijft... In de krant staat elke dag een stukje over Wilders en zijn film, maar of we die ooit te zien zullen krijgen? En voor de rest gaat alles hier z'n vertrouwde gangetje en is het onderwijs nog steeds een toonbeeld van segregatie.
    Heel veel plezier op de verdere reis en goede Paasdagen!
    Jacqueline

• 19 Maart 2008 - 07:48

Marijke:

Wat leuk om weer foto's van jullie te zien! En dan is dit nog maar een selectie uit 5000?! De foto's van Wilco en Renny zijn ook leuk geworden en die hebben we natuurlijk ook al uitgebreid bekeken:-) Wat een prachtige en afwisselende natuur allemaal.... Op naar het volgende avontuur, zou ik zeggen.
    Liefs Marijke

• 19 Maart 2008 - 08:21

Liselot:

Gelukkig jullie leven nog!! Ik dacht even dat jullie alleen het berichtje over Australie hadden geschreven, maar dit was gelukkig niet zo! Wat zien jullie toch veel mooie dingen zeg, ben echt nog steeds jaloers.....
    Dikke knuffel,
    Liselot

• 19 Maart 2008 - 08:34

Jacqueline V. S:

Hoi Annemieke en Alex,

Leuk om al jullie avonturen te kunnen volgen, wat zien jullie er blij en relaxed uit op de foto's... ik probeer de stapels op mijn bureau te vergeten en een klein beetje mee te genieten via de foto's! Fijne Paasdagen!

groeten van die Jacquie

• 19 Maart 2008 - 09:06

Annemarie Van Der Pe:

Hallo Annemieke en Alex, heerlijk om te zien hoe fijn julllie het hebben, om jaloers op te worden, erg jaloers zelfs!
    Hier is het weer zielig, beter woord heb ik niet, dus lekker blijven daar voorlopig, Hartelijke groeten,
    Annemarie van der Peet

• 19 Maart 2008 - 11:05

Charlie:

Ik wil ook!!!!!
    Wow, wat een leuke berichten en wat een geweldig uitnodigende en jaloersmakende foto's!

Jullie zien er inderdaad heel relaxt uit, als echte wereldreizigers. Alex, die baard staat je goed! ;-)

Fijne Paas!!
    Liefs, Charlotte

• 19 Maart 2008 - 11:09

Isabelle:

Hoi Annemieke en Alex,

Ohhhh ik word echt helemaal gek als ik al die foto's zie.... dan wil ik ook echt alleen maar vakantie en leuke dingen doen! Klinkt echt helemaal fantastisch allemaal hoor - en wat een mooie natuurfoto's; geniet vrolijk verder!
    groet, Isa!

• 19 Maart 2008 - 15:06

Ton,nely:

al is de helft maar waar,dan zal het toch super zijn wat jullie te zien krijgen.Hier koud,de houtkachel brandt op volle toeren,en jullie puffen waarschijnlijk van de warmte.
    Nog een hele goede tijd gewenst!
    groetjes en liefs van ons,ton,nely

• 19 Maart 2008 - 15:29

Riet J:

Wat goed om weer iets te horen en vooral om te zien .We hebben even moeten wachten ,maar de reden spat van de fotos af. Wat zie je er ontspannen uit Annemiek en wat een indrukken en ervaringen
    Kan me voorstellen dat je dan geen behoefte hebt om achter een p.c. te kruipen ,ook al willen de achterblijvers heel graag meegenieten.
    liefs riet

• 19 Maart 2008 - 15:40

Hanneke:

Wat leuk om weer wat van jullie te horen en te zien.
    In het Utrechtse alles prima. Gisteren zaten we tussen de oudergesprekken met elkaar te eten en vroegen we ons af hoe het met je was en zie er is mail!!!Wens jullie fijne Paasdagen.
    Liefs Hanneke.

• 19 Maart 2008 - 21:28

Sabine:

Hoi Alex en Annemiek!

Leuk om wat foto's te zien. Ziet er heerlijk en jaloersmakend uit. Dank voor jullie kaartje. Trouwen is heel erg leuk, dus ook dat nog in jullie vooruitzicht. We hebben een geweldige dag gehad, heel erg samen, ontspannen, gezellig en fantastisch weer. Huwelijksreis naar Tahiti wordt nu even uitgesteld, maar bedankt voor de tip. En het deed ons beseffen dat je als loonslaaf toch eigenlijk niet helemaal goed bezig bent.

Geniet van jullie avonturen. Ondertussen bikkel ik voort tot aan verlof 5 mei a.s. Al weer zo snel! Gaat allemaal heel goed, ondanks hormonen die t controleerbare soms oncontroleerbaarder maken ... :)

Wens jullie veel zon, avonturen en ontspanning,

Sabine

• 21 Maart 2008 - 10:36

Willem En Jans:

Lieve Miek en Alex
    Wat een leuk bericht om te lezen en wat een leuke foto's! Met ons gaat alles ook erg goed, genieten volop van onze Joris.... Jullie heel veel nieuw reisplezier en tijd om de indrukken wat te verwerken gewenst!
    Dikke kus van ons xxxxxxxx
    p.s. Vandaag begint de Lente!!!

• 21 Maart 2008 - 11:56

Hannah:

mieki ik mis je wel hoor!! maar wat een foto's! jeej jij ziet er blij uit!
    kus geniet ervan!!!
    xxx

• 21 Maart 2008 - 20:36

Dennis:

Zo wij zijn weer terug in het koude k#t nederland na een lange reis van 38 uur. geniet ervan zo lang het duurt als je terug bent hier is het allemaal over en dat merk je. ik wel in ieder geval.

groetjes dennis en jeanette

• 23 Maart 2008 - 15:02

Dolf, Siska, Bob:

Ha Annemiek en Alex
    We gingen ons al bijna ongerust maken, maar we hebben nu voor de 2e x de foto's bekeken en een beetje meegenoten. Gewoon gaaf! Geniet er gewoon helemaal van, en zoveel foto's - geeft nix, is gewoon heerlijk om af en toe weer eens naar te kijken. Dank zij de pc is dat tenslotte minder werk dan alles inplakken.
    Geniet ook van de warmte, we hebben hier een zowat witte paas.
    Dikke kus, Dolf, Siska & Bob

• 23 Maart 2008 - 17:20

Inge Hoeve:

Wouwwwww!!! Wat ziet het er allemaal ontzettend mooi uit en wat zien jullie er stralend uit! Dat zouden meer mensen moeten doen!! Geniet lekker nog meer en veeeel plezier nog! Hier alles goed! Ik ben ceremoniemeester bij de bruiloft van een vriendinnetje van me en kwam er laatst achter dat één van de getuigen van de bruidegom (Peter) de broer is van Miron, namelijk Xander. Zo grappig!! Kleine wereld weer, maar bij jullie is het wel wat groter! X Inge**

• 24 Maart 2008 - 15:53

Esther Febus:

Hoi Annemiek en Alex,
    Leuk weer wat van jullie te horen-zien! Op school is jullie site niet te bekijken (geblokkeerd ivm de veiligheid van de kinderen haha), tot frustratie van mij en barbara! Maar goed om nu te zien dat het goed met jullie gaat!
    Vandaag tweede paasdag trouwens wakker geworden met sneeuw... Wordt dus toch weer een beetje jaloers van jullie beelden! Genietse!
    Liefs Esther

• 25 Maart 2008 - 20:35

Anne Vriend:

Wat een geweldige reis maken jullie. Geniet ervan verder! Wij genieten hier van onze kleine meid.
    groetjes, Anne

• 25 Maart 2008 - 20:35

Anne Vriend:

groetjes, Anne

• 26 Maart 2008 - 20:11

Suzanne En Familie:

Lieve Alex en Annemieke,
    Geweldig dat jullie zo genieten van al dat moois en de gezelligheid. Nu zijn jullie met Marieke aan het rondreizen; dat is vast ook heel gezellig. Veel plezier verder en wij kijken uit naar jullie volgende bericht met foto's.
    Liefs uit Rijswijk, Suzanne

• 27 Maart 2008 - 04:26

Wouter:

Ha die Alexander, Annemieke en Marieke, kon de slaap niet meer vatten en wat is er dan niet leukers de prachtige site van jullie te bekijken. Het zal wel gezellig zijn nu Marieke er ook bij is! Hopelijk dat jullie gauw de site bijwerken, dan kunnen we hier ook een beetje meegenieten van de prachtige reis die jullie maken. Heel veel plezier met z'n drietjes en verwen Marieke maar heel veel. Geniet ervan en liefs van Wouter

• 27 Maart 2008 - 15:13

Leo:

Waar blijft de volgende update? De foto's werken verslavend...

• 29 Maart 2008 - 19:34

Frank:

Hoi A-team,

Jullie genieten ervan, dat is wel duidelijk. Veel plezier met (tante) Marieke en we zijn benieuwd naar nieuwe updates!

Frank (en Margreet + kids)

• 03 April 2008 - 10:57

Hans:

Ha die Alex en Annmieke,

Eindelijk even tijd genomen om weer even weg te dromen bij jullie foto's. Wat moeten jullie genieten, het ziet er allemaal zo zonnig en mooi uit. Nog gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn! Lijkt me geweldig om dat te kunnen vieren aan het andere eind van de wereld. Wat is jullie volgende bestemming? Ik zit nog naar de Harber bridge te kijken, terwijl jullie waarschijnlijk alweer duizenden kilometers verder zijn....

Hier gaat alles zijn gangetje;
    Mats wordt al een hele bink en draait zich sinds een week op z'n buik in de box. Hij draait alleen nog niet terug, dus dat mogen wij dan weer doen....is een heel ritueel!
    Hard aan het werk om de Provincie Gelderland in goeie banen te leiden; er is veel gebeurd, maar dat hoor je in september wel!
    Je hebt twee nieuwe collega's gekregen; Simone en Lucienne.
    Wilders heeft zijn film Fedna gepubliceerd; heel Nederland is in rep en roer.

En verder same old, same old...

Tot horens en geniet van elkaar en jullie avontuur!

Groeten Hans

• 13 April 2008 - 11:15

C&M:

LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLO-O-O-RIA, IN DE GLO-HO-RI. HIEPERDEPEIP..HOERA.. HIEPERDEPIEP HOERA (Geluid aanzetten!)

Dikke kus, Gefeliciteerd met het behalen van de magische leeftijd van 31 jaar! You go Girl!

• 13 April 2008 - 18:01

DoSiBo:

Hee Annemieke
    Volgens mij ben je vandaag jarig, dat wil zeggen, hier is het nog vandaag, bij jou is het al morgen, en ben je al jarig geweest! Daarom niet getreurd: van harte, en nog vele goeie, gezellige jaren!
    Dikke kus, Dolf, Siska en Bob

• 13 April 2008 - 18:15

Ann Sten:

Hello Annemieke and Alex!
    I hope everything is fine with you. It´s very nice to see all the beautiful photos from your trip.

Have a great birthday Annemieke! Take care and enjoy your day :)

• 13 April 2008 - 20:58

Karen:

groot gelijk om jezelf niet te vaak op te sluiten voor foto's! Geniet maar buiten! Al genieten wij zo wel een beetje mee....
    Zie ook mail. Groetjes, Karen

• 14 April 2008 - 09:30

Marije:

Hoi Alex,

Even een berichtje van mij met een groet vanuit het nu toch wel in voorjaar rakende NL!
    Daarnaast wilde ik je even laten weten dat ik heb besloten het stokje van je over te nemen in september, heb ook besloten op reis te gaan! Eerst van de zomer een paar maanden GR en daarna naar de andere kant vd wereld (Nepal, India, Bali en Nieuw-Zeeland iig) tot april 2009. geen onbetaald verlof, maar open einde. Voelt als een hele goede keuze en vervolg op afgelopen maanden. Ben jammergenoeg alleen niet op jullie trouwerij, maar zal dan ergens in Nepal een borrel op jullie drinken ... zijn de Himalaya iig ook gerepresenteerd op jullie trouwedag ;-)
    Geniet van jullie reis, het ga je goed!
    liefs, Marije